منوی دسته بندی
02122390226

در باره لوتوس پارس

لوتوس همان گل نیلوفر در فرهنگ ایرانی است ، همانطور که می دانید گل نیلوفر به زیبایی تمام و تلاش زیاد در بستر سختی به نام مرداب رشد میکند فلسفه نام گذاری شرکت لوتوس پارس نیز از این مفهوم الهام گرفته و رسالت خود را تعریف کرده است . مهندسین شرکت علم و صنعت لوتوس پارس نیز پیرو شعار معروف یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت راه خود را آغاز کرده اند و در فراز و نشیب های شغل خود تلاش کردند تا از دل سختترین شرایط موفق بیرون آمده اند.

لوگو یا نماد تجاری شرکت لوتوس پارس نیز از عکس گل نیلوفر الهام گرفته شده است و نماد ساختمانهای مدرنی است که بوسیله مهندسین حرفه ای و دقیق ، طراحی و ساخته شده اند و این لوگو در دل خود تاج پادشاهی دارد که نماد مصرف کنندگان خدمات این شرکت هستند که شرکت لوتوس پارس رسالت اصلی خود را خدمت به پادشاهان این ساختمانها تعریف کرده است .

شرکت علم و صنعت لوتوس پارس ، بیش از 10 سال است که در صنعت تهویه مطبوع فعالیت میکند . این شرکت کارش را با نمایندگی انواع برندها ، از قبیل ال جی و گودمن آغاز کرد و بعد ها با برندهای بیشتری به عنوان شرکت مشاوره به پروژه ها فعالیت کرد . با توجه به شناختی که از برندهای مختلف داشت و همچنین به علت تامین و خدمات محصولات تهویه مطبوع ، با افراد زیادی در ارتباط بود که از نیازهای این بازار آگاهی پیدا کرد و در طی 2 سال تحقیق و بررسی مداوم ، با شرکت متعهد به کیفیت و تامین رضایت مشتری بنام aoki آشنا شد و روزمه این کمپانی معتبر ژاپنی ، که به کیفیت ، بیشتر از کمیت اهمیت می داد بررسی کرد و سرانجام تصمیم به تامین این محصولات در داخل کشور کرد .

اکنون با نمایندگی رسمی شرکت aoki در خدمت شما عزیزان هستیم . امید است بتوانیم در راستای رسالت خود هر روز بیشتر به تحقیق و فعالیت خود ادامه دهیم تا بتوانیم نیاز های مصرف کنندگان این محصول را در بازار داخل کشور بهتر از قبل تامین کنیم .